Obchodní podmínky

    Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování cateringových služeb

    Správce osobních údajů

    Název společnosti: MACDONALD ENTERPRISE S.R.O.

    Sídlo: Řehořova 938/15, 130 00 Praha, Žižkov

    IČO: 06252168

    DIČ: CZ06252168

    E-mail: radek.bartos@district3.cz

    Telefon: +420 777 632 094

    Předmět podnikání

    Společnost poskytuje cateringové služby zahrnující:

    • Příprava a dodávka jídel pro firemní akce, konference a jednání
    • Catering pro soukromé oslavy a rodinné akce
    • Grilování a venkovní akce
    • Express catering pro menší akce
    • Vegetariánské a veganské menu
    • Provoz bistro prostoru

    Objednávka a uzavření smlouvy

    Objednávka

    Objednávku můžete učinit telefonicky, e-mailem nebo osobně. Každá objednávka musí obsahovat datum akce, počet osob, typ menu a místo dodání.

    Potvrzení objednávky

    Objednávka je závazná po písemném potvrzení ze strany poskytovatele. Zároveň bude zaslána kalkulace s celkovou cenou.

    Minimální předstih

    Standardní objednávky vyžadují minimálně 48 hodin předem. Express služby jsou možné při kratším předstihu za příplatek.

    Ceny a platební podmínky

    Ceny

    Ceny jsou individuální podle typu akce, počtu osob a vybraného menu. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

    Způsob platby

    • Platba v hotovosti při dodání
    • Bankovní převod na základě faktury (splatnost 14 dní)
    • Platební kartou (pouze při osobním odběru)

    Záloha

    U akcí nad 20 000 Kč je vyžadována záloha ve výši 30% celkové částky.

    Dodání a převzetí

    Místo dodání

    Dodání realizujeme na dohodnuté místo v Praze a okolí (do 30 km). Za dopravu mimo Prahu může být účtován poplatek.

    Čas dodání

    Dodání probíhá v dohodnutém čase. V případě zpoždění ze strany zákazníka může být účtován poplatek za čekání.

    Převzetí

    Zákazník je povinen si objednanou službu řádně převzít a zkontrolovat. Reklamace jsou možné pouze při převzetí.

    Storno podmínky

    • Do 72 hodin před akcí: Storno zdarma
    • 48-72 hodin před akcí: Storno poplatek 30% z celkové částky
    • 24-48 hodin před akcí: Storno poplatek 50% z celkové částky
    • Méně než 24 hodin: Storno poplatek 100% z celkové částky

    Výjimka: V případě vyšší moci (např. nařízení vlády, karanténa) je možné storno bez poplatku až do 24 hodin před akcí.

    Reklamace a odpovědnost

    Reklamace

    Reklamace je možné uplatnit pouze při převzetí služby. Pozdější reklamace nebudou akceptovány s výjimkou prokázaných zdravotních problémů způsobených konzumací našich produktů.

    Odpovědnost

    Poskytovatel odpovídá za kvalitu dodaných služeb v souladu s platnými hygienickými předpisy. Odpovědnost je omezena na výši zaplacené částky za danou službu.

    Ochrana osobních údajů

    Zpracování osobních údajů se řídí nařízením GDPR a našimi zásadami ochrany osobních údajů.

    Podrobné informace najdete v dokumentu Ochrana osobních údajů.

    Závěrečná ustanovení

    Platnost

    Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 16. 10. 2025 a vztahují se na všechny objednávky učiněné po tomto datu.

    Změny podmínek

    Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky. Změny budou zveřejněny na webových stránkách a vstoupí v platnost 7 dnů po zveřejnění.

    Rozhodné právo

    Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Případné spory budou řešeny věcně příslušnými soudy České republiky.

    Poslední aktualizace: 13. 10. 2025