Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování cateringových služeb
Správce osobních údajů
Název společnosti: MACDONALD ENTERPRISE S.R.O.
Sídlo: Řehořova 938/15, 130 00 Praha, Žižkov
IČO: 06252168
DIČ: CZ06252168
E-mail: radek.bartos@district3.cz
Telefon: +420 777 632 094
Předmět podnikání
Společnost poskytuje cateringové služby zahrnující:
- Příprava a dodávka jídel pro firemní akce, konference a jednání
- Catering pro soukromé oslavy a rodinné akce
- Grilování a venkovní akce
- Express catering pro menší akce
- Vegetariánské a veganské menu
- Provoz bistro prostoru
Objednávka a uzavření smlouvy
Objednávka
Objednávku můžete učinit telefonicky, e-mailem nebo osobně. Každá objednávka musí obsahovat datum akce, počet osob, typ menu a místo dodání.
Potvrzení objednávky
Objednávka je závazná po písemném potvrzení ze strany poskytovatele. Zároveň bude zaslána kalkulace s celkovou cenou.
Minimální předstih
Standardní objednávky vyžadují minimálně 48 hodin předem. Express služby jsou možné při kratším předstihu za příplatek.
Ceny a platební podmínky
Ceny
Ceny jsou individuální podle typu akce, počtu osob a vybraného menu. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Způsob platby
- Platba v hotovosti při dodání
- Bankovní převod na základě faktury (splatnost 14 dní)
- Platební kartou (pouze při osobním odběru)
Záloha
U akcí nad 20 000 Kč je vyžadována záloha ve výši 30% celkové částky.
Dodání a převzetí
Místo dodání
Dodání realizujeme na dohodnuté místo v Praze a okolí (do 30 km). Za dopravu mimo Prahu může být účtován poplatek.
Čas dodání
Dodání probíhá v dohodnutém čase. V případě zpoždění ze strany zákazníka může být účtován poplatek za čekání.
Převzetí
Zákazník je povinen si objednanou službu řádně převzít a zkontrolovat. Reklamace jsou možné pouze při převzetí.
Storno podmínky
- Do 72 hodin před akcí: Storno zdarma
- 48-72 hodin před akcí: Storno poplatek 30% z celkové částky
- 24-48 hodin před akcí: Storno poplatek 50% z celkové částky
- Méně než 24 hodin: Storno poplatek 100% z celkové částky
Výjimka: V případě vyšší moci (např. nařízení vlády, karanténa) je možné storno bez poplatku až do 24 hodin před akcí.
Reklamace a odpovědnost
Reklamace
Reklamace je možné uplatnit pouze při převzetí služby. Pozdější reklamace nebudou akceptovány s výjimkou prokázaných zdravotních problémů způsobených konzumací našich produktů.
Odpovědnost
Poskytovatel odpovídá za kvalitu dodaných služeb v souladu s platnými hygienickými předpisy. Odpovědnost je omezena na výši zaplacené částky za danou službu.
Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí nařízením GDPR a našimi zásadami ochrany osobních údajů.
Podrobné informace najdete v dokumentu Ochrana osobních údajů.
Závěrečná ustanovení
Platnost
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 16. 10. 2025 a vztahují se na všechny objednávky učiněné po tomto datu.
Změny podmínek
Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky. Změny budou zveřejněny na webových stránkách a vstoupí v platnost 7 dnů po zveřejnění.
Rozhodné právo
Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Případné spory budou řešeny věcně příslušnými soudy České republiky.
Poslední aktualizace: 13. 10. 2025